Home
-Narrowcasting/digital signage, wat is dat?
Narrowcasting, ook wel digital signage genoemd, is een vorm van communicatie waarbij jouw publiek (lees: doelgroep) op een bepaalde locatie wordt bereikt door middel van een beperkt netwerk van televisieschermen.
Een doelgroep wordt bereikt met door jou gecontroleerde content. Deze kan bestaan uit reclameboodschappen maar kan ook informatief zijn.
Narrowcasting kan bijvoorbeeld in een winkel worden gebruikt om klanten te informeren over nieuwe producten en aanbiedingen. In het openbaar vervoer wordt steeds vaker narrowcasting ingezet, vooral om reizigers actuele reisinformatie aan te bieden. Ook in de horeca, in ziekenhuizen, in bedrijven en gewoon in het straatbeeld duikt narrowcasting steeds vaker op.
Door gebruik te maken van internettechnologie is een narrowcasting oplossing ook niet langer gebonden aan één locatie en kan je de inhoud van alle narrowcastingkanalen eenvoudig vanaf een centrale plaats bijwerken.
Steeds vaker speelt interactiviteit een rol binnen narrowcasting. De inzet van touchscreens maakt het mogelijk om intuïtieve interfaces te creëren op het scherm.
Denk maar eens aan de volgende mogelijkheden:
... en er zijn nog veel meer toepassingen denkbaar!
Onze narrowcasting oplossing heet ActiveCast, een compleet en gebruiksvriendelijk systeem met heel veel mogelijkheden dat je vanuit een centrale plaats kunt bedienen vanaf je PC, laptop of tablet. Daarnaast is ActiveCast heel aantrekkelijk door de scherpe tariefstelling!
Stuur dan een mailtje naar Marco Strucker, hij helpt je graag op weg!